قوتو کرمان خالص

قیمت: 98,000 تومان

افزایش میل جنسی

پیشگیری از بیماری کرونا

بهبود سرگیجه

طبیعت گرم

تقویت قوای جنسی

100 گرم

دسته بندی‌ها:
توضیحات

توضیحات

قوتو کرمان خالص

قوتو کرمان خالص ترکیب بی‌نظیری از ادویه‌ها و گیاهان دارویی است نوع کرمانی‌اش خیلی معروف است و جزو سوغات کرمان محسوب می‌شود. کرمانی‌ها استاد قاووت یا قووتو درست کردن هستند؛ آن هم در طعم‌ها و مزه‌های مختلف که هوش از سرتان می‌برد مواد تشکیل دهنده قوتو کرمان  تخم قرفه ، خشخاش ، قهوه بندری ، جو ، بذر کتان ، گشنیز ، هل باد ، دارچین ، هل رسمی ، روپاس ، موردانه ، سیاه دانه ، تخم کاهو ، جدوا و شکر است.

 

خواص قوتو کرمان خالص

موثر در رشد جنین

درمان درد زمان قاعدگی

کاهش ناتوانی در افراد کهنسال

ضد باکتری

رفع خستگی

تقویت حافظه

افزایش مقاومت زنان در زمان بارداری

جلوگیری از ریزش مو و ابرو

رفع درد دندان

مسهل

ضد نفخ

استخوان درد و کمر درد

تقویت چشم

بهبود اعصاب

تقویت قوای جسمانی

 

موارد مصرف دارویی قوتو کرمان خالص

قووتو برای افزایش مقاومت زنان در زمان بارداری، کاهش درد عادت ماهانه، افزایش توان ورزشکاران، کاهش ضعف و ناتوانی ذهنی و جسمی در کودکان و کهنسالان، افزایش شیر زنان شیرده، تقویت معده و روده بیماران گوارشی و در دوران نقاهت بیماری و برای افزایش نیرو و میل جنسی مردان توصیه می‌شود.

 

طرز استفاده از قوتو کرمان خالص

 

قوتو کرمان خالص را می توان به عنوان شیرینی و یک میان وعده مقوی و انرژی زا میل کنید و بدون افزدونی هم میتوان استفاده کرد اما برای مزه بهتر میتوان به همرا شیر،چایی یا آب جوش استفاده کرد . حتی میتوان در اسموتی های تابستانی و معجون اضافه کنید مزه بسیار لذیذی را به آب میوه شما می بخشد .

 

زمان ماندگاری

در صورت نگهداری در محل مطلوب دور از رطوبت و در جای کاملا خشک و خنک نگهداری کنید، زیرا در غیر این صورت، کیفیت خود را از دست داده.ماسک های گیاهی دیر خراب می شوند.

 

عوارض احتمالی استفاده از قوتو کرمان خالص

تاکنون عوارض خطرناکی گزارش نشده است اما به دلیل طبع گرمی که دارد افراد گرم مزاج در مصرف خود باید تعادل را رعایت کنند. همچنین به دلیل کالری بالای که دارد ممکن است باعث چاقی و افزایش وزن شود . و به دلیل مزه شیرینی که دارد برای افراد دیابتی مناسب نمی باشد .

 

بهترین زمان مصرف قووتو

بهترین زمان مصرف قووتو صبح ها ناشتا می باشد به دلیل اینکه بدن آماده ی دریافت ویتامین ها و مواد معدنی متنوع می باشد و صبح ناشتا تاثیر بهتری دارد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قوتو کرمان خالص”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.