عرق زنجبیل

قیمت: 55,000 تومان

قویت معده و کبد

نیرودهنده قوای جنسی

ضد تهوع و استفراغ

رفع مسمومیت غذایی

طبیعت گرم و خشک

دسته بندی‌ها:
توضیحات

توضیحات

“عرق زنجبیل”

عرق زنجبیل: زنجبیـل غده گیاهی است، شبیه به گیاه شقایق این گیاه در شمال ایران و هندوستان و بنگلادش و چین و سرزمین‌های مشرق زمین می‌روید. عرق زنجبیل از تقطیر گیاه زنجبیل و آب بدست می‌آید و دارای همان خاصیت زنجبیل یا پودر آن می‌باشد. در زنجبیل موادی با طعم تند و سوزاننده به نام ستن و فنلی و رزین و اسانسی، موسوم به کامفن و فلاندرن با بویی شبیه کافور وجود دارد.

“خواص عرق زنجبیل”

کمک به کاهش وزن

شادابی پوست

کنترل قند خون

خاصیت ضد التهاب

درمان روماتیسم

درمان کننده یرقان

درمان تشنگی

درمان رفلاکس معده

ضد سرطان

درمان کم اشتهایی

درمان اسپاسم روده

درمان برونشیت

ضد نفخ

درمان بلغم

تقویت حافظه

بادشکن

این عرق گیاهی به عنوان ماده‌ی طبیعی کاهش اشتها در کاهش وزن به شما کمک می‌کند. تغییرات هورمونی و استرس مزمن می‌تواند باعث افزایش سطح هورمون کورتیزول در خون شود، که نتیجه‌ی این امر خروج دستگاه ایمنی و سوخت و ساز بدن از حالت تعادل است. افزایش سطح کورتیزول خون، می‌تواند به افزایش وزن منتهی شود و آب کردن شکم و پهلو را دشوارتر کند. در این صورت عرق زنجبیل می‌تواند تولید کورتیزول را سرکوب کند.

“طرز استفاده”

بهترین روش برای نوشیدن این عرق درجه یک، همزمان با غذا می‌باشد. چون تآثیر جذب بیشتر دارد. شما می‌توانید، مقداری از آن را به همراه چایی و دمنوش‌های خود به جای زنجبیل خالص استفاده کنید. چون تقریباً خاصیت یکسانی دارند. ترکیب این عرق به همراه لیمو ترش برای درمان سرماخوردگی و کرونا خیلی مؤثر می‌باشد.

“زمان ماندگاری”

“عرقیات گیاهی از تقطیر بخار حاصل از جوشاندن گیاهان بدست می‌آید، عرقیات خالص بی‌رنگ و شفاف هستند. مدت زمان ماندگاری عرق زنجبیل از تاریخ تولید به مدت 2 سال می باشد. ”

“عوارض احتمالی استفاده از این محصول”

“در مصرف این عرق تعادل را رعایت کنید. چون مصرف بیش از اندازه آن موجب از بین رفتن اثر داروهای کم خونی، سقط جنین در خانم‌های باردار، رفلاکس معده، ایجاد اختلال در سیستم عصبی و سوزش سر دل می‌شود. افرادی از مشکلات صفرای رنج می‌برند، خانم‌های باردار و شیرده و کودکان زیر دو سال مصرف این عرق توصیه نمی‌شود. همچنین با داروهای کاهنده فشار خون تداخل دارد.”

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عرق زنجبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.