چای ترش

قیمت: 79,000 تومان

کاهش کلسترول

کاهش قند خون

سلامت کبد

درمان افسردگی

100 گرمی

دسته بندی‌ها:
توضیحات

توضیحات

چای ترش

چای ترش که با نام های چای مالمیر، چای مکه ، چای روزل، چای قرمز نیز برده می شود از کاسبرگ گیاه چای ترش تهیه می‌شود مزه ترشی دارد و به صورت نوشیدنی گرم یا سرد مصرف دارد.

“خواص چای ترش”

پاک کننده صورت

غنی از آنتی اکسیدان

خـنـك ‌كـنـنـده بـدن

تـصـفـيـه‌ كـنـنده خون

خاصیت ضد باکتریایی

جلوگیری از فشارخون

رفع عطش

رفع چین و چروک

غنی از ویتامین ث

ضد یبوست

ضد سرطان

ضد سنگ کلیه

درمان گرفتگی های قائدگی

کمک به هضم

کنترل وزن

خواص ضد پیری

در طب سنتیِ آفریقا این گیاه برای درمان سرفه و گلودرد و همچنین به عنوان آنتی باکتری، مدرّ، ضد اسپاسم و از بین برندهٔ زرداب و صفرا مصرف می‌شود. همچنین در تایلند چای ترش را برای درمان سنگ کلیه به کار می‌برند. الته ناگفته نماند این چایی حاوی پروبیوتیک اسید که یک آنتی اکسیدان قوی بوده و خواص ضد تومور و ضد سرطان دارد و مرگ سلولی، سلول های سرطانی را افزایش می دهد.

“روش مصرف”

ب جوش را به همراه چایی به مدت 10 الی 15 دقیقه دم بگذارید سپس به همراه عسل یا شکر قهوه و توت خشک به عنوان یک عصرانه میل کنید  چنانچه دوست دارید چای شما غلیظ‌تر باشد می‌توانید گلبرگ‌های بیشتری را داخل آب جوش بریزید. حتی میتوانید آن را با یخ و به صورت سرد سرد میل کنید . همچنین می توان 1 قاشق غذاخوری گیاه چای ترش و 1 قاشق غذا خوری عسل را در یک لیوان آب بریزید و بگذارید 30-40 دقیقه دم بکشد، سپس می توانید مقداری سبوس جو دوسر به آن اضافه کرده و بر روی صورت و گردن بمالید، بگذارید 10-15 دقیقه بماند و بعد از آن اول با آب گرم و سپس با آب سرد خوب بشویید و به عنوان ماسک برای پاکسازی پوست صورت و رسیدن به پوست شفاف استفاده کرد

 

“زمان ماندگاری”

“مدت زمان ذخیره سازی تا یک سال است در صورت نگهداری مناسب زمان ماندگاری آن بیشر می شود . برای جلوگیری از جذب مجدد رطوبت ، آنها باید در ظروف خشک و تمیز بسته بندی شده و در محل خشک و دور از نور خورشید و یخچال (منظور دمای محیط می باشد ) نگهداری شوند.

“عوارض احتمالی استفاده از چای ترش”

“این چایی باعث تعقیراتی بر سطح استروژن بدن می شود بنابراین بهتر است افرادی که از قرص‌های ضد بارداری استفاده می‌کنند و یا زنان یائسه که تحت هورمون درمانی جایگزین هستند، از این چای استفاده نکنند. فراموش نشود این چایی باعث کاهش فشار خون می شود و برای افرادی که مشکل فشار خون دارند اصلا ماسب نمی باشد “

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

وزن

100 گرم

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چای ترش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.