گلاب اصل با عیار 15

قیمت: 42,000 تومان

مقوی برای قلب و اعصاب

کاهش دهنده حرارت و دردهای چشم

مفید برای پوست

سخت کننده‌ی لثه‌ها

رفع غش و ضعف و بیهوشی

طبیعت گرم

1 لیتر

دسته بندی‌ها:
توضیحات

توضیحات

“گلاب اصل با عیار 15”

گلاب اصل با عیار 15: گلاب بعد از سکنجبین بیشترین مصرف را در بین مردم در قدیم داشته و امروزه نیز مصرف فراوانی دارد. این محصول یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف در طب سنتی است. همچنین طبع میانه تا حدودی رو به خنکی دارد. بنابراین برای اکثر افراد مصرف آن توصیه می‌شود و عارضه خاصی ندارد.  علاوه بر خاصیت آرام‌بخشی ضد استرس هم هست. همچنین به دلیل تقویت سیستم عصبی، مصرف آن یا بوئیدن آن در درمان بسیاری از سردردها هم کاربرد دارد و برای مجاری هوایی و ریه‌ها نیز مفید است.
نرم‌کننده و لینت دهنده مجاری هوایی و گلو و حلق است. بخصوص برای افرادی که در شغل شان زیاد از حنجره خود استفاده می‌کنند نظیر مداحان و خوانندگان، آموزگاران، قاریان و امثالهم مفید است.

“خواص گلاب”

مرطوب کننده و نرم کننده و خنک کننده پوست

موثر برای درمان آفتاب سوختگی

دارای اثرات ضد باکتریال و ضد قارچی

تقویت کننده و انرژی دهنده به بدن

متعادل کننده PH پوست

مفید برای التهاب  پوستی و آکنه‌ی اگزما

مفید برای مجاری هوایی و ریه‌ها

موثر برای رفع سوزش مجاری ادراری

موثر برای رفع تب

خاصیت ارام بخش و ضد استرس

موثر برای رفع بیخوابی

موثر برای شادابی پوست

مفید برای معده

“موارد مصرف دارویی گلاب”

 درمانگران طب سنتی برای افزایش استحکام و تقویت لثه، قرقره گلاب را توصیه می‌کنند. آنها بر این باورند که نگه‌داشتن گلاب در دهان و قرقره کردن آن علاوه بر استحکام لثه به درمان برفک و آفت دهانی هم کمک می‌کند.  سرعت از بین رفتن آلودگی‌ها و باکتری‌ها را در دهان بیشتر می‌کند.

“طرز استفاده ازگلاب”

می‌توان به عنوان شربت مصرف کرد.

“روش تهیه شربت گلاب”

یک شربت بسیار مفید که به سادگی می‌توان از گلاب تهیه کرد«جلاب»است. برای تهیه، به اندازه یک واحد شکر یا نبات و حدود سه واحد گلاب را در یک ظرف ریخته تا حل شود. سپس روی حرارت ملایم قرار دهید تا کمی بجوشد. به آرامی کف روی آن را بگیرید. وقتی حجم آن به نصف رسید، کمی زعفران به آن بیفزایید بعد از این که کمی جوش خورد از روی شعله برداشته، مایه شربت عسلی شکلی که به دست می‌آید، همان جلاب است که خواص گلاب  و زعفران هر دو را دارد.
می‌توان برای ایجاد تنوع و افزودن خواص جلاب، مقداری عرق گل گاوزبان، بیدمشک، کاسنی یا بهارنارنج (حدود 1 واحد) به شربت اولیه، اضافه نموده سپس عملیات جوشاندن انجام شود. به این ترتیب، خواص این گیاهان دارویی نیز به جلاب اضافه می‌شود. از جمله تقویت مغز و اعصاب، رفع خستگی، شادی بخشی و تفریح و بهبود‌دهندگی عملکرد ریه، کبد و قلب. بنابراین برای بیماری‌های روحی، روانی و افسردگی‌ها و نیز برای حالات ترس و اضطراب، فکر و خیال و همچنین بهبود عملکرد گوارشی، تنفسی و قلبی عروقی انسان، بسیار مفید است.

“زمان ماندگاری”

“عرقیات گیاهی از تقطیر بخار حاصل از جوشاندن گیاهان بدست می‌آید، عرقیات خالص بی‌رنگ و شفاف هستند. مدت زمان ماندگاری گلاب از تاریخ تولید به مدت 2 سال می‌باشد. در زمان مصرف آن به رنگ و طعم آن توجه کنید.”

“عوارض احتمالی استفاده ازگلاب”

“افرادی که دچار اسهال شدید، هستند یا زخم گوارشی و نفخ شدید دارند، همچنین کسانی که دچار بواسیر یا هموروئید می‌باشند، بهتر است از گلاب استفاده نکنند.”

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گلاب اصل با عیار 15”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.