خاک رس

قیمت: 98,000 تومان

مناسب پوست های خشک و حساس

بازسازی کننده سلولهای گروه پوست

از بین برنده سموم پوست

بستن منافذ باز پوست

250 گرم

دسته بندی‌ها:
توضیحات

توضیحات

خاک رس

ذرات این نوع خاک اندازه ای بالغ بر 0.002 میلی متر است که شامل 50 درصد خاک است. این نوع خاک به دلیل اینکه دارای دانه های بسیار ریزی هستند برای کشاورزی و رشد گیاهان مناسب نیستند، اما در صنعت زیبایی و پوست به همین دلیل کوچک بودن ذرات  به عمق پوست نفوذ کرده و پاکسازی عمیق پوست را انجام می دهد.این خاک برای صورت بسیار مفید می باشد و برای درمان انواع جوش ها و پاکسازی پوست مناسب می باشد.

 

خواص خاک رس

  • سفت کننده و لیفتینگ قوی

  • چاق کننده صورت

  • تقویت فرم دهنده ی صورت

  • مناسب برای انواع پوست

  • لایه برداری صورت

  • رفع انواع لکه های پوستی

 

موارد مصرف دارویی خاک رس

خـاک رس باعث تحریک گردش خون، پاک کردن سموم پوستی و تصفیه کردن بافت های پوست می شود. خاک رس به از بین بردن لکه های پوستی نیز کمک می کند. با قرار گرفتن ذرات خاک روی پوست، چربی ها، عوامل عفونی، رادیکال های آزاد و سلول های مرده، هر کدام با بار های مولکولی مختلف جذب ذرات خاک می شوند. همانطور که شاید متوجه شده باشید خاک رس مقداری خاصیت چسبندگی نیز دارد و همین مسئله موجب لایه برداری پوست هم می شود. با ترکیب رس با مواد ارگانیک دیگر بهترین ماسک های خانگی و درمانگر تهیه می شود.

 

 

 

خاک رس

 

نحوه مصرف خاک رس

برای استفاده از خواص خاک رس برای پوست خود می توانید آن را با مواد مختلف ترکیب کرده و ماسک مناسب برای پوست صورت خود بسازید. ماسک هایی از قبیل:

ماسک خاک رس و گلاب،  ماسک خاک رس و خیار، ماسک خاک رس و عسل، ماست خاک رس و آبلیمو، ماسک خاک رس وسفیده تخم مرغ، ماسک خاک رس و چریش، ماسک خاک رس و آب، ماسک خاک رس و نعنا، ماست خاک رس ساده همراه با آب، ماسک خاک رس و ژل الوئه ورا، ماسک خاک رس و روغن درخت چای و پودر کف دریا

 

عوارض و نکات مصرف خاک رس

یکی از عوارض شایع خاک رس این است که بعد از استفاده از آن پوست به شدت خشک می شود. و شاید پوست ملتهب نیز شود که باید سریع با آب سرد شسته شود.

خاک رس

شرایط نگهداری

دارو را دور از دسترس کودکان، در ظرف اصلی یا سر بسته، دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت نمایید.

 

ماندگاری

خاک رس دو تا سه سال ماندگاری دارد و بعد از آن فقط خواص خود را از دست می دهد و دیگر کارایی ندارد برای پوست شما و باید تاریخ تازه آن را تهیه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

وزن

100 گرم

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خاک رس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.