سیر

قیمت: تماس بگیرید

اشتها آور

هضم کننده

خلط آور

ضد عفونی کننده

محرک

طبیعت گرم

100 گرم

توضیحات

توضیحات

خواص سیر برای سلامتی باورنکردنی است.این گیاه یکی از درمان‌های رایج گرفتگی صدا است، همچنین  به‌تنهایی برای درمان دندان درد و مخلوط سیر و زنجبیل برای درمان درد دندان عقل مؤثر است. بقراط، پزشک یونان باستان و پدر پزشکی غرب عادت داشت برای بهبود انواع مشکلات سلامتی این گیاه را تجویز کند. درواقع، او اعتقاد داشت: «بگذارید خوراکی داروی شما باشد و دارو خوراکی شما باشد.» علم نوین اخیرا بسیاری از خواص آن را برای سلامتی را تأیید کرده‌ است. این گیاه پرخاصیت یکی از قدیمی‌ترین گیاهان کشت‌شده در جهان است و سوابق تاریخی نشان می‌دهند که استفاده از آن تقریبا از ۵۰۰۰ سال پیش آغاز شده است .

آنتی بیوتیک طبیعی

مفید برای روده

کمک به پاکسازی بدن

تقویت کنده سیستم ایمی بدن

دفع رطوبت معده

مفید برای ورم معده

تقویت قوای جسمی و جنسی

ضد کرم

تنظیم قند خون

تسکین درد مفاصل و روماتیسم

خواصیت ضد عفونی کننده و رفع میکروب

لاغری و کاهش وزن

کاهش فشار خون

پیشگیری از بیماری های قلبی

رفع غلظت خون

کاهش چربی خون

سیر در طب سنتی به عنوان خلط آور، مدر، اشتها آور، مقوی، آرام بخش معده، تسکین دهنده درد و ضد عفونی کننده استفاده می شود. علاوه بر مصرف  خام این گیاه، فرآورده های دیگری نظیر شیر سیر، روغن سیر، عرق سیر، تنتور و عصاره آن به حفظ سلامت بدن کمک می کند. عرق گیاه سیر یکی از این محصولات فوق العاده ای است که فواید مشابهی با خود سیر دارد.

موارد استفاده از سیر

می‌توانید سیر را به اندازه قرص خرد کرده و آن را با نوشیدنی مورد نظر خود قورت دهید. یک حبه کامل این گیاه را میان دندان‌های آسیابی خود قرار دهید و به آرامی آن را فشار دهید تا کمی شکافته و ترک بخورد. آن را به هیچ وجه نجوید. این له کردن باعث فعال شدن آلیسین موجود در آن می‌شود. حدود یک دقیقه آن را در دهان نگه داشته و سپس آن را درآورید.و یا کاملا آن را له کرده و به همراه ۲ قاشق چای‌خوری کره آب شده روی نان تست بمالید.همچنین می توان از این گیاه در درست کردن انواع وعده های غذایی استفاده کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

وزن

100 گرم

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.