blog

پرخاصیت مثل چای سفید

پرخاصیت مثل چای سفید
اگر با خواص چای سفید آشنا شوید ، چای سیاه رو برای همیشه فراموش خواهید کرد .
چای سفید یکی از خوش طعم ترین و پر خاصیت ترین چای در جهان است که طرفداران بسیاری دارد.
اگر میخواهید با خواص این چای فوق العاده آشنا شوید در این مقاله با ما همراه باشید و مقاله های ما را در سایت عطاری آنلاین دنبال کنید.

تاریخچه ی چای سفید :

چای سفید در زمان ها بسیار قدیم در کشور چین یافت می شد و بعد ها در کشورهای تایلند و هند و تایوان نیز یافت می شد که در زمان های امپراطوری چین طرفدارهای خیلی زیادی داشت.

چای سفید یک نوع چای است که از گلبرگ های تازه ی گیاه چای به دست می آید و به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد جزء یکی از بهترین چای ها در بین مردم است که آنتی اکسیدان بسیار بالایی دارد و در دمان بسیاری از بیماری ها مصرف می شود.

دکمه

دم کرده ی چای سفید چه رنگی است؟

دم کرده ی این چای زرد کم رنگ است و بوی بسیار آرام بخشی دارد و به راحتی شما می توانید آن را در خانه تهیه کنید اما تنها نکته ای که در دم کردن این چای باید توجه کنید دمای آب است که وقتی آب به دمای 70 تا 80 درصد جوش آمد یک قاشق غذا خوری آن را داخل فیلتر چای یکبار مصرف ریخته و داخل قوری به مدت نیم ساعت بگذارید تا دم بکشد.

چای سفید چه طعمی دارد؟

چای سفید یک نوشیدنی بسیار لطیف و ظریف است که برای حس کردن طعم واقعی آن هیچ افزودنی مانند شکر یا قند را با آن مصرف نکنید البته اگر میخواهید طعم آن عوض شود میتوانید مقداری عسل همراه آن ترکیب کنید.

چای سفید را چگونه نگهداری کنیم؟

1.چای سفید را به هیچ عنوان در جای خنک و زیر نور آفتاب نگذارید
2.اگر داخل ظرف بسته نگه داری شود ماندگاری بیشتری دارد و بوی خود را از دست نمی دهد.
3.چای سفید هیچ وقت خراب نمی شود اما کهنه می شود.
4.نحوه نگهداری چای سفید دقیقا مثل چای سبز است.

دلایل خاص بودن چای سفید چیست؟

این چای به دلیل آنتی اکسیدان فراوانی که دارد خود را از دیگر چای ها متمایز کرده و سیستم ایمنی بدن را فوق العاده تقویت می کند پیشنهاد می شود هفته ای سه بار به صورت دم کرده مصرف شود.

آیا چای سفید کافئین دارد؟

اکثر مردم فکر می کنند که درصد کافئین چای سفید از چای سیاه و چای سبز کمتر است اما این دقیقا به نوع چای سفید بستگی دارد که چای سفید کشور چین کافئین بیشتری وجود دارد.

چای سفید

آیا خانم های باردار میتوانند از چای سفید مصرف کنند؟

چای سفید به دلیل آنتی اکسیدان بالا برای خانم های باردار که البته باید هفته ای دوبار مصرف کنند مفید است و می توانند مقداری هل را نیز داخل آن بریزند و به تقویت معده خانم ها نیز کمک میکند

تقیوت حافظه با دمنوش سفید

اگر می خواهید ذهنتان تقویت شود و عملکرد مغزتان افزایش یابد چای سفید را شب ها قبل از خواب مصرف کنید این کار کمک می کند تا  خواب راحتی داشته باشید.

چای سفید

چرا چای سفید گران است؟

این چای به دلیل این که سخت به دست می آید و خاصیت فراوانی که دارد از جمله چای های گران محسوب می شود.
پرخاصیت مثل چای سفید

میخوای لاغر شی ؟ چای سفید بخور!

چای سفید به دلیل فیبر بالایی که دارد برای کاهش وزن مناسب است و فعالیت بدن شما را افزایش میدهد اگر همراه با ورزش میل کنید در ماه سه تا چهار کیلو وزن شما کاهش می یابد.

پرخاصیت مثل چای سفید

 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *