لوازم آرایشی ارگانیک

لوازم آرایشی ارگانیک با استفاده از بهترین مواد اولیه و استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی همچون سرب تولید میشوند و باعث میشود که به بدن و پوست شما آسیبی وارد نشود و حتی در دوران بارداری نیز میتوانید استفاده کنید.

تو زیبایی

محصولات مجموعه 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚 (تو زیبایی) کاملا ارگانیک ، فاقد سرب و پارابن بوده و تولید کنندگان لوازم آرایش کیفیت و سلامت آن را تضمین کرده اند. مواد تشکیل دهنده این محصولات شگفت انگیز برگرفته از روغن و عصاره گیاهان داروئی ( فرآورده از کود حیوانی نه شیمیایی) بوده که کیفیت محصول را به طرز قابل توجهی بالا برده است . و علاوه بر زیبایی با دارا بودن خواص درمانی ، شادابی و طراوت را به پوست شما هدیه می دهد .

بالاترین کیفیت

در سال های فعالیت مجموعه رضایتمندی 97% مراجع کنندگان را ثبت کردیم

مشاوره رایگان

مجموعه 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚 به صورت کاملا تخصصی آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان برای انتخاب محصول مناسب با پوست ، پیش از خرید به شما همراهان گرامی می باشد .

مرجوعی محصول

همچنین این مجموعه در صورت هرگونه نارضایتی از جانب شما عزیزان آماده مرجوعی کالا و عودت وجه بدون هیچ پیش شرطی می باشد .

محصولات ارگانیک آرایشی

تفاوت محصولات آرایشی بهداشتی شیمیایی و ارگانیک در چیست؟

محصولات آرایشی بهداشتی ارگانیک

محصولات آرایش بهداشتی ارگانیک به دلیل استفاده از روغن های گیاهی از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از اشعه های مضر  محافظت می کند و جنبه ی درمانی و ترمیمی برای پوست شما دارد. همچنین موجب تغذیه و جوانسازی پوست و حفاظت از اسید های چرب بدن نیز می شود و به پوست شما حالتی طبیعی و درخشانی می بخشد.

محصولات آرایشی بهداشتی شیمیایی

محصولات آرایشی شیمیایی به دلیل دارا بودن مواد سمی نظیر سرب ، قطران زغال سنگ ، و فرمالدئید می تواند آسیب های جدی را شامل التهاب ، خشکی ، ترک خوردگی لب ها ، ناباروری و کم خونی را به وجود آورد. همچنین در صورت بلع می تواند موجب تهوع و سردرد شود .

محصولات ارگانیک

رژ

رژ لب ارگانیک

مواد اولیه رژلب های ارگانیک کاملا طبیعی (مانند روغن های گیاهی) می باشد. این محصول علاوه بر رنگ های جذابی که دارد ، به عنوان تقویت کننده و براق کننده و نرم کننده لب استفاده می شود . استفاده از این محصول هیچ محدودیت سنی ندارد.

ریمل

ریمل ارگانیک

ریمل های اورگانیک ( بدون هیچ مواد نگهدارنده )  از روغن کرچک ، گلاب ، پوست گردو ، وازلین ، گلیسیرین گیاهی  و روغن بادام شیرین تهیه می شود که با تغذیه فولیکول مژه باعث تقویت و رشد مژه می شود وحجم مژه را تقریبا دو برابر میکند تقریبا با هر مژه ای سازگار بوده .

کرم پودر

کرم پودر ارگانیک

کرم پودرگیاهی یا زیر پوست سازی گیاهی کاملا اورگانیک بوده وغنی از کلاژن انواع مواد گیاهی ( روغن بادام شیرین ، روغن نارگیل ، جوانه گندم ) ، مواد معدنی و انواع ویتامینه ها است که باعث رطوبت رسانی و تغذیه پوست و مانع بسته شدن منافذ پوست میشود واستفاده مداوم ز آن هیچ عوارضی را به جا نمی گذارد.

رژ گونه

رژ گونه ارگانیک

رژگونه ارگانیک ( حاوی پودر چغندر ، پودر کاکائو ، پودر البالو ، روغن بابونه و ذرت ) از مواد 100 درصد گیاهی تشکیل شده و استفاده آن برای کودکان و خانم های باردار و شیرده هیچ گونه عارضه ای ندارد .از روژگونه برای پرکردن و کشیده نشان دادن صورت و برجسته کردن گونه استفاده می شود.

کرم گیاهی جوانه گندم

پنکیک گیاهی  مورد استفاده یک زیر ساز آرایشی قبل از آرایش و فاقد مواد نگهدرنده و مواد معدنی مضر مثل پارابن است؛ بدون هیچ عارضه پوستی حاوی عصاره چای سبز وبه خاطرآنتی اکسیدان بالای که دارد به عنوان یک ضد التهاب ، ضد قارچ و ضد باکتری کاربرد دارد.

کرم ضد آفتاب گیاهی

کرم ضد آفتاب گیاهی به منظور پیشگیری از اثرات مخرب پرتوهای خورشید بر روی پوست شناخته شده اند. این اثرات، شامل تیرگی و لك­های روی پوست، چروك و پیری زودرس پوست و سرطان پوست می ­باشد برخی افراد هستند که به کرم های شیمیایی حساسیت دارند .

شامپوی گیاهی گل محمدی

شامپو گل محمدی یکی از شامپو های صد در صد گیاهی می باشد که از عصاره گل سرخ یا گل محمدی به دست آمده است. این شامپو به دلیل دارا بودن خواص آب رسانی و رطوبت دهی برای مو های خشک و حساس بسیار مناسب می باشد و رطوبت طبیعی را به مو ها باز می گرداند.

شامپوی گیاهی 20 گیاه

مو بیشترین نقش را در زیبایی هر فرد دارا می باشد. مراقبت از موها امروزه به دغدغه اصلی برای تمام افراد تبدیل شده است. انتخاب یک شامپوی خوب تاثیر زیادی در مراقبت و تقویت موی سر دارد. شامپو گیاهی 20 گیاه از مواد کاملا طبیعی تولید شده.

شامپوی گیاهی نارگیل

شامپو گیاهی نارگیل حاوی عصاره و روغن نارگیل می باشد. روغن نارگیل سرشار از اسید های چرب و انواع پروتئین های مفید برای مو می باشد. اسید های چرب اشباع و غیر اشباع موجود در شامپو برای درمان خشکی مو و وز شدن آن بسیار مناسب می باشد.

کرم دور چشم

بر اثر گذر زمان و استفاده مداوم از لوازم آرایش بیشتر برای پلک بالا، باعث افتادگی، چروک و آسیب پلک بالا چشم می شود که برای آن اغلب درمانی جز جراحی پیشنهاد نشده است، اما محصول پیشنهادی کرم گیاهی دور چشم عطاری آنلاین این باورغلط پایان داده است.

صابون قهوه

قهوه سلول های مرده پوست را از بین می ‎برد و آن را نرم ترو روشن تر می ‎کند. استفاده از صابون قهوه برای همه قسمت های پوست بدن موثر است و پوستی نرم و لطیف برای شما به ارمغان خواهد آورد.

صابون ذغال

زغال فعال شده نیز کربن فعال شده گفته می شود و با سوزاندن مواد طبیعی مثل چوب، زغال سنگ معمولی، زغال سنگ نارس یا پوست نارگیل به دست می آید. منبع ماده در دمای بسیار بالایی سوزانده می شود تا یک توده سبک وزن از زغال کربنی تشکیل دهد.

تاریخچه لوازم آرایش

مطالعه تاريخ باستان به ما ثابت ميکند که در دوران ماقبل تاريخ نيز مردان و زنان به بهتر نشان دادن ظاهر خود علاقه مند بودند. و در نقاط مختلف جهان و در دوره‌های مختلفی از تاریخ به دلایل گوناگونی از آرایش صورت استفاده می‌کردند اما چیزی که امروز در دنیای مد و زیبایی می‌بینیم نمی‌تواند خیلی متفاوت از آنچه در گذشته بوده است ، باشد.

نوع آرايش و وسايل آرايشي که در يک فرهنگ و مليت براي زيباتر و جذابتر نشان دادن به کار ميرود ممکن است در فرهنگ ديگر کاملا مردود باشد، اما اکثر مردم از تغيير در مد لباس، مو و آرايش صورت لذت ميبرند.

تاریچه لوازم به 7000 سال پیش باز میگردد مردمان مصر باستان در گذشته از پودربه نام کوهل شبيه سرمه در زمان مصر قديم براي شفاف تر و بزرگتر نشان دادن چشمها استفاده میکردند و از ترکیب خاک رس سرخ یا گل اخرا و آب و همچنین چربی حیوانات برای مزین کردن لب و گونه‌هایشان استفاده می‌کردند. دوده چراغ را به ابرو ميزدند و از اکسيد آهن براي تهيه سرخاب جهت آرايش صورت استفاده ميکردند.، از سنگ معدن مس برای میکاپ و از روغن برای جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده می کردند . ژاپنی ها نیز از پودر برنج برای پوشاندن کک و مک های صورت و از حنا برای رنگ مو و رنگ ناخن استفاده می کردند.

نحوه نگهداری لوازم آرایش ارگانیک

💄 لوازم آرایش خود را مشترک استفاده نکنید.
💄 پدهای لوازم آرایش را کوتاه مدت تمیز کنید .
💄 در محل خشک و دور از رطوبت نگهداری شود.
💄 ترجیحا لوازم آرایش خود را در یخچال نگهداری کنید.
( داخل حمام نبرید )

نحوه ی خرید و ارسال محصولات

نحوه خرید محصولات تو زیبایی از دو طریق واتساپ و سفارش در داخل خود سایت صورت می گیرد.

همچنین نحوه ارسال هم توی تهران با پست و پیک در تهران کمتر از 3 ساعت و در شهرستان کمتر از 48 ساعت

درباره ما

محصولات مجموعه 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚 (تو زیبایی) کاملا ارگانیک ، فاقد سرب و پارابن بوده و تولید کنندگان لوازم آرایش کیفیت و سلامت آن را تضمین کرده اند. مواد تشکیل دهنده این محصولات شگفت انگیز برگرفته از روغن و عصاره گیاهان داروئی ( فرآورده از کود حیوانی نه شیمیایی) بوده که کیفیت محصول را به طرز قابل توجهی بالا برده است.

ثبت نام برای خبرنامه

برای ثبت نام در خبرنامه اطلاعات خود را وارد کنید

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، قیطریه، ابتدای خیابان کتابی، روبروی بوستان قیطریه