خداحافظی با پوکی استخوان با پودر ژلاتین

خداحافظی با پوکی استخوان با پودر ژلاتین

فهرست مطالب

خداحافظی با پوکی استخوان با پودر ژلاتین امروز در این مقاله قصد داریم شما را با خواص فوق العاده پودر ژلاتین آشنا کنیم و کسانی که پوکی استخوان دارند یا میخواهند صورتشان چاق تر شود را با این محصول آشنا کنیم.
تا انتهای مقاله همراه ما باشید و ما را در سایت com.عطاری  دنبال کنید.

ژلاتین چیست؟

خداحافظی با پوکی استخوان با پودر ژلاتین

به طور طبیعی وجود ندارد بلکه از هیدرولیز استخوان و غضروف های بدن گاو به دست می آید ژلاتین در دراز مدت رطوبت جذب می کند به همین دلیل باید در جای خشک و خنک نگه داری شود تا کپک نزند .

خاصیت های پودر ژلاتین :

ژلاتین دارای مقادیر زیادی پروتئین و کلسیم است که بسیار برای پوست و استخوان بندی محکم در بدن و از همه مهم تر تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است.

ژلاتین

مهمترین خواص ژلاتین :

1.تقویت سیستم ایمنی

2.تقویت پوست

3.سرشاز از پتاسیم

4.درمان پوکی استخوان

5.بهبود درد مفاصل

ژلاتین و ماسک صورت :

خداحافظی با پوکی استخوان با پودر ژلاتین به دلیل مواد مغذی زیاد که دارد برای پوست بی نظیر است و میتوانید همراه با یک قاشق غذاخوری ذغال فعال و دو قاشق پودر ژلاتین یک ماسک فوق العاده برای صورت تهیه کنید تا پوستی درخشان و زیبا داشته باشید.

نکته مهم :

این ماسک را باید هفته ای سه بار مصرف کنید اگر هر روز استفاده کنید پوستتان خشک میشود.

روش مصرف پودر ژلاتین :

در یک کاسه مناسب و خشک باید مقداری پودر ژلاتین بپاشید و بعد کمی آب سرد روی آن بریزید مجدد کمی پودر ژلاتین بپاشید و آب سرد بریزید. ( اگر پودر ژلاتین را یک مرتبه در کاسه بریزید و همه آب را روی پودر ژلاتین بریزید پودر ژلاتین گوله گوله خواهد شد.)
پس از آن که آب و پودر ژلاتین را روی هم ریختید آن را چند دقیقه کنار بگذارید تا اسفنجی شود و توجه کنید که لایه آخر پودر ژلاتین باشد. بعد از اینکه ژلاتین اسفنجی شد یک ظرف را به ارتفاع 4 سانتی‌متر از آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید و ظرف ژلاتین را داخل آب قراردهید و اجازه دهید ژلاتین رقیق شود در آخر آن را هم بزنید تا یک دست شود.

ژلاتین

پودر ژلاتین با ورق ژلاتین چه فرقی دارد ؟

هر دو آن ها از هیدرولیز غضروف گاو تهیه می شوند با این تفاوت که پودر آن ریز شده و خشک شده ولی ورق آن محصول آن را روشن تر و شفاف تر میکند و از لحاظ خاصیت هیچ تفاوتی باهم ندارند.

ژلاتین با استخوان چه می کند؟

ژلاتین به چسب استخوان معروف است. گفته می‌شود ژلاتین موجود در ژله‌ها، دردهای مفصلی را کاهش می‌دهد و می‌تواند در پیشگیری از پوکی استخوان کمک کند و کی توانید در کنار قووتو کرمان استفاده نمایید.
کلاژن به طور مستقیم اثرات ضدالتهابی داشته و اثر مستقیم روی بافت مفاصل دارد.

ژلاتین برای چه کسانی ممنوع است؟

ژلاتین برای کودکان زیر 3 سال و خانم های باردار و کسانی که فشار خون بالا دارند ممنوع است و بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند . 

کلام آخر

ژلاتین یک داروی خوب برای پوست و همینطور یک مکمل غذایی برای افرادی است که از پوکی استخوان رنج می برند . شما عزیزان میتوانید برای تهیه پودر ژلاتین از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید .

خداحافظی با پوکی استخوان با پودر ژلاتین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

آفر ویژه گیاهان دارویی به مدت 48 ساعت

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.