آموزش, blog

بابا آدم داروی سیستم ایمنی

بابا آدم یا گوش فیل چیست؟

بابا آدم داروی سیستم ایمنی
، امروز در این مقاله قصد داریم شما را با گیاه بابا آدم آشنا کنیم و با خواص بی نظیر آن آشنا شوید با ما در عطاری اینترنتی همراه باشید و بهترین مشاوره ها در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی از عطاری آنلاین دریافت کنید.

بابا آدم را چقدر میشناسید؟

چند بار اسم این گیاه به گوشتان خورده؟
خواص آن را میدانید؟
این گیاه به صورت وحشی در بیابان ها و مناطق معتدل و مرطوب در اروپا و آسیا رشد میکنند . طبیعت این گیاه سرد و خشک است و تصفیه کننده بسیار قوی خون است و چربی خون را نیز کاهش می دهد.

مهمترین خواص بابا آدم چیست؟

 1.کاهش دهنده چربی خون
2.چربی سوز قوی
3.پایین آورنده ی قند خون
4.آرامبخش
5.ضد استرس
6.تصفیه کننده خون
بابا آدم داروی سیستم ایمنی

ریشه بابا آدم

خواص بابا آدم برای بیماری های کبدی :

بابا آدم طبعیت سرد و خشک دارد و برای بیماری های کبدی بسیار موثر است کافی است مقداری از آن را شکسته و بحوشانید و همراه با گیاه اسطوخودوس دم کنید و شب ها موقع خواب یک استکان میل کنید .

خواص بابا آدم یا فیل گوش برای لاغری چیست؟

بابا آدم فیبر بالایی دارد و اگر روزانه دو وعده از آن را به صورت دم کرده استفاده کنید باعث کاهش وزن شما در بلند مدت می شود . این گیاه متابولیسم ، سوخت و ساز بدن بدن را افزایش می دهد و باعث چربی سوزی می شود.

بابا آدم را چه کسانی نباید مصرف کنند؟

افرادی که از بیماری فشار خون و ناراحتی قلبی رنج می برند نباید از این گیاه استفاده کنند و همینطور خانم های باردار نیز حتما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

درمان چربی خون با بابا آدم :

اگر میخواهید از چربی خون و عوارض های خطرناک آن در امان باشید از بابا آدم غافل نشوید! این گیاه تصفیه بسیار قوی برای خون و پایین آورنده ی سریع چربی خون است و باید به مدت 3 ماه مصرف شود تا نتیجه را مشاهده کنید.

پودر بابا آدم و تقویت مو :

اگر پودر این گیاه را با سدر یا مورد یا آرد نخود خام ترکیب کنید و کمی زرده ی تخم مرغ را نیز با آن ترکیب کنید یک داروی عالی برای تقویت مو حاصل می شود که باید یک ساعت بر روی مو گذاشته و بعد از آن با آب شست و شو دهید.

ریشه بابا آدم

تقویت سلامت مو با روغن بابا آدم :

استفاده از روغن بابا آدم برای شستن موها باعث می‌شود تا تقویت آنها تضمین شود چرا که ترکیبات شیمیایی موجود در این روغن قادر هستند به رشد و استحکام ریشه موها کمک کنند. دکتر استیون برندج بر این باور است که کلروژنیک اسید این توانایی را دارد که رشد موها را به صورت چشمگیری افزایش بدهد و به همین دلیل است که توصیه می‌کند برای مبارزه با کچلی، از این روغن استفاده شود.

کلام آخر :

افرادی که فشار خون بالا دارند و ناراحتی های قلبی دارند نباید از این گیاه استفاده کنند و همین طور خانم های باردار نیز حتما قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *